INEGA Instituto Enerxético de Galicia

Play
Conselleria de Economía e Industria

Julio

A XUNTA SINALA QUE A INNOVACIÓN E A EFICIENCIA ENERXÉTICA SON "IMPRESCINDIBLES" PARA GARANTIR A COMPETITIVIDADE DA ECONOMÍA

18/07/2016

 - O director xeral de Enerxía e Minas, Ángel Bernardo Tahoces, inaugurou esta mañá o campus de verán Enerxía e ambiente natural: un reto fronte ao cambio climático, organizado pola Universidade da Coruña.

 - Avogou polo uso das enerxías renovables e polo desenvolvemento tecnolóxico para contar con recursos enerxéticos que garanten a subministración e para reducir a utilización dos derivados do petróleo.
 
- A Consellería de Economía, Emprego e Industria vén de aprobar axudas por valor de 13,5 millóns de euros para impulsar 1.800 proxectos que apostan pola eficiencia e as enerxías limpas.

QUINCE EMPRESAS DA COMARCA DO SALNÉS BENEFÍCIANSE DAS AXUDAS DO INEGA PARA PROXECTOS QUE FACILITEN O USO RACIONAL DA ENERXÍA

18/07/2016

 - O delegado territorial da Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, destacou que grazas a estas subvencións poderanse levar a acabo auditorías enerxéticas e iniciativas de aforro e eficiencia.

LA XUNTA IMPULSA EL USO DE LA BIOMASA EN LA INDUSTRIA CONSERVERA PARA REDUCIR COSTES Y MEJORAR LA EFICIENCIA ENERGÉTICA EN LAS EMPRESAS

06/07/2016

- Los conselleiros de Economía, Empleo e Industria y del Mar, Francisco Conde y Rosa Quintana, participaron en una jornada en Ribeira para informar al sector conservero de las ventajas de esta fuente de energía autóctona, limpia y rentable.
 
- La biomasa ocupa el primer lugar en producción entre las fuentes energéticas de origen gallego, por delante del agua y del viento.
 
- La Consellería de Economía, Empleo e Industria ha concedido 30 millones de euros desde 2014 para la instalación de 3.000 calderas en empresas y hogares.
 
- Conde destacó que el incremento de la demanda de la biomasa tiene que ir unido a la excelencia de los productos gallegos, por lo que se impulsó que el sello Galicia Calidade certifique el origen de los pellets y astillas producidos en la comunidad.
 
- Rosa Quintana recordó que la Consellería del Mar puso la disposición del sector 260 millones de euros desde el año 2009 para la modernización de la industria transformadora y comercializadora.
 
- En el 2015 Galicia produjo cerca de 300.000 toneladas de conservas y semiconservas de pescados y mariscos que consiguieron un valor económico de más de 1.200 millones de euros e incrementó las exportaciones en un 9% en relación al 2014.